2p

Mit remélt Magyarország az EU-tagságtól és mi lett mindebből 20 év alatt?
Devizahitelezés, euróbevezetés, uniós pénzek, kilátások - online Klasszis Klubtalálkozó élőben Medgyessy Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is Magyarország korábbi miniszterelnökétől!

2024. április 22. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Szerény mértékben bővült a CBA árbevétele tavaly. Az üzletlánc egységeinek száma gyakorlatilag stagnált, ám így is a legtöbb üzlettel a cég rendelkezik Magyarországon.

A CBA a válság ellenére is növekedni tudott 2009-ben, az elmúlt évben a hálózat összforgalma 547,5 milliárd forint volt, amely 2,5 milliárd forinttal haladta meg a 2008-as forgalmat - tájékoztatta az üzletlánc az MTI-t kedden. A CBA üzleteinek száma érdemben nem változott, továbbra is a CBA rendelkezik a hazai élelmiszer-kereskedelmi palettán a legtöbb üzlettel - országosan összesen 3359-cel - dacára annak, hogy mintegy 250 kisebb alapterületű, főleg vidéki üzletüket be kellett zárniuk.

A CBA 2009 májusától új üzlettípussal jelent meg a piacon, a CBA Prímával. A CBA Príma egy olyan boltkategóriát jelent, mely a korábbiaknál jobban szabályozott, sok tekintetben egységes kínálattal és azonos megjelenéssel rendelkező üzleteket foglal magában.

A jelenleg 57 üzlettel rendelkező CBA Príma hálózathoz tartozó egységek könnyen felismerhetők, a már megszokott piros fehér embléma a Príma névvel kiegészülve új logóként jelenik meg.

Tavaly november 12-én megnyílt az első CBA Cent diszkontáruház Mogyoródon. A CBA a Centtel olyan bolttípust indított útjára, amely a vásárlói igények egy új szegmensét szolgálja ki. A CBA Cent üzletlánc a nagyon kedvező fogyasztói árak biztosítását tartja elsődlegesnek, ugyanakkor a magas minőséget is szavatolni, biztosítani kívánja.

A CBA célja az volt, hogy a magyar piacon az eddigiektől eltérő diszkont kategóriát honosítson meg, amelyben az eddig megszokottaknál sokrétűbb kínálattal, megbízható, jó minőségű termékekkel várja a vásárlókat.

MTI

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!