Sugár András vezérigazgató a Világgazdaságnak elmondta, először a kajak-kenusok, öttusázók és úszók támogatására különítettek el forrásokat. A csapatsportok támogatását is elkezdték a későbbiekben, mivel a csapatsportok közönségvonzó ereje fontos szempont a szponzor számára.
A sportszponzoráció nem javítja kimutathatóan az eladásokat, mondta el a vezérigazgató, de a társaság imázsához a sportsikerek nagymértékben hozzájárulnak.
Nem teljesen kockázatmentes ez a fajta szponzori tevékenység, mivel a mérkőzések kimenetele nem kiszámítható. Nem volt sikeres például az FTC első olyan éve, mikor a Westel támogatását élvezte. Sugár András reményét fejezte ki, hogy jövőre bajnok lesz a csapat, mely jelenleg a hazai futball legnagyobb brandje.
A Westel vezérigazgatója az élsport támogatását nevezte meg, mint a PR-tevékenység jövőbeli trendjét. Az élsport segítése a tömegsport fejlődését is magával hozza. Többezer gyerek kezdett vizilabdázni azután, hogy olimpiai bajnoki címet értek el a társaság által támogatott vizipólósok, mondta el Sugár András. ( A Világgazdaság cikke nyomán)
Továbbra is támogatja a Westel az FTC-t
A Westel Mobil Rt. az egyik legnagyobb sporttámogató a hazai cégek között. PR-költségvetésének 12 százalékát költi ilyen célokra a mobiltársaság.