A listán szereplő 100 márka közül 52 az USA-ban tevékenykedő vállalkozást képvisel, de a top tízben is heten amerikaiak. Ugyan a dobogó legfelső fokán évek óta a Coca-Cola áll, de a tíz legértékesebb márka fele az elektronikai ipart, azon belül is főként az infokommunikációs szektort demonstrálja.
A Nokia utóbbi néhány évben tapasztalt értékvesztése 2006-ra nemhogy megállt, hanem közel 15 százalékot nőtt a cég értéke. Az ebbe a körbe tartozó amerikai Motorola pedig márkaértékének 18 százalékos javulását saját márkájának, a Razrként ismert pengetelefonnak köszönheti.
A Google-é a legnagyobb márkaérték-növekedés
2005-ről 2006-ra a legnagyobb márkaérték-növekedést az amerikai Google internetes vállalkozás érte el, de részint erőteljesebb nemzetközi terjeszkedésének köszönhetően ötödével javította értékét az ugyancsak amerikai Starbucks kávézólánc is.
Az utóbbi egy évben a Gap vesztett a legtöbbet az értékéből. Az amerikai ruházati márka komoly versenytársakat kapott az utóbbi időben, Európában főként a Hennes&Mauritz lánc szorongatta meg. A világméretűvé váló autóipari válság pedig komoly értékvesztést hozott a Fordnak - írja a Világgazdaság.