2p

Az online rádiók hirdetési bevételei - 56 százalékos éves növekedés mellett - 2009-ig elérhetik a 300 millió dollárt az USA-ban, számol be a Borrell Associates legfrissebb kutatási eredményeiről a Clikz.com. A bevételek megsokszorozásához azonban egy nagy portállal való együttműködés is elengedhetetlen.

Az újonnan jött hallgatók a jelek szerint a hagyományos rádiókról tértek át az internetes változat hallgatására, ezt mutatja az offline adások 1998 óta folyamatosan és minden életkori kategóriában csökkenő hallgatottsága. Leginkább a 18-34 éves korosztály pártolt el az "éteri hangtól" - ugyanaz a demográfiai csoport, amely jelenleg az online rádiók hallgatói közt legnagyobb arányban szerepel.

[ajanlo=87][igazitas=left/]
A tanulmány azt is jelzi, hogy bár 2250 helyi adó kezdett kísérletezni a megszokott tartalmak internetre adaptálásával, az online világban a sikerhez nem csak ez, hanem egy nagyobb portállal való együttműködés is létfontosságú. "Most még az a helyzet, hogy a hagyományos rádiócsatornák nem igénylik a portálokkal való közösködést" - mondja Borrell. "Ugyanakkor a három legnagyobb portál osztozik a ország teljes közönségén. Tehát ha nem vállalják az együttműködést, a helyi adóknak nem jut más, mint alig húszezer hallgató."

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!