A jótékonykodás kommunikálása nem reklám
A győztes jutalma (a megjelenésen kívül) nem titkoltan, annak a lehetősége, hogy amennyiben a jogi helyzet rendeződik, az itt egymásra találó megbízók és megbízottak közös munkájukkal kampány-formában népszerűsíthetik a CSR-tevékenységet.
A Magyar Reklámszövetség a társadalmi szerepvállalásról szóló legális híradás elkötelezett híve. Több mint egy éve zászlajára tűzte a CSR-tevékenységről szóló kommunikáció jogi helyzetének tisztázását azon alapvető tétellel a középpontban, hogy az ezen fajta kommunikáció nem reklám.
Ügynökségeket pályáztatnak a jótékonykodó multik
Kizárólag ügynökségek részére CSR kommunikáció témakörben, óriásplakát- illetve citylight kreatívjának az elkészítéséről szóló közös pályázatot ír ki a Magyar Reklámszövetség az ARC Kft-vel együttműködve. A témagazdák közt olyan vállalatok vannak, mint a HP Magyarország, a Magyar Telekom, a MOL vagy a Tesco.