1p

Ügynökséget vált az Egyesült Államokban a gyorsétteremlánc.

A Burger King kreatív megbízását mostantól a Young & Rubicam helyett a Crispin Porter + Bogusky ügynökség kezeli az USÁ-ban.

A gyorsétterem-hálózat évente 350 millió dollárt költ reklámra. A Y&R képviselője szerint a Burger King irányt változtatott, s bár nem velük kívánják megvalósítani az új terveket, sok sikert kívánnak a jövőben.

A Crispin ügynökség korábban a BMW Mini és Ikea számára készített sikeres kampányokat, így a Burger King marketing igazgatója bízik a sikeres együttműködésben.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!