1p

A Ferrero USA a Publicis csoporthoz tartozó Zenith Optimedia médiaügynökséget válaszotta most lezárult tenderén.

A Zenith Optimedia feladata többek között a Tic-Tac és a Nutella brandek népszerűsítése lesz. A 20 millió dolláros médiatervezési és -vásárlási tender korábbi kezelője a McCann-Erickson és az Universal McCann volt. A vállalat által kiírt kreatív tender nyertesét nem hozták nyilvánosságra.

Európában a médiatervezési és –vásárlási munkát a Zenith Media, az Aegis Grouphoz tartozó Carat és a WPP-hez tartozó MindShare végzi.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!