Közel egymillió eurót költ a következő két évben a dán Ecco cipőgyártó arra, hogy magyar márkabolt-hálózatot építsen ki - közölte a vállalat. Az Ecco már novemberben megnyitja két új boltját két budapesti bevásárlóközpontban, és az Aréna Plazában lévő Ecco bolt is visszakerül az üzemeltetést eddig végző viszonteladótól a gyártóhoz.
Az Ecco tervei szerint jövőre 3-4 boltot nyílik Magyarországon, a következő két évben pedig már 8-10 saját üzlet működhet az országban.
A magyar üzletek irányítására a dán cég létrehozta magyar leányvállalatát Ecco Hungary Kft. néven. A társaság közleményében kiemelte: arra számít, hogy jelentősen bővül a kereslet a prémium kategóriájú cipők piacán Magyarországon, ahol jelenleg viszonylag kevés szereplő van még jelen.
A tavaly mintegy 17,5 millió párt forgalmazó cég bemutatta idei őszi-téli kollekcióját is a magyar piacon - húzta alá közlemény.
MTI/Menedzsment Fórum