A Vöslauer Mineralwasser AG a 2003. évet az építkezés és a bemutatkozás évének tekinti Magyarországon, hosszú távú célja az, hogy bekerüljön a három legerősebb importmárka közé. Magyarországon a termék bevezetését erőteljes reklámkampány kíséri, melynek vezéralakja az úszósztár világbajnok Franziska van Almsick.
A márkát az Auchan, a Tempo, az Interfruct és az Interspar üzletláncnál már belistázták, a benzinkutak közül az ÖMV, a JET és a MOL kutaknál, ezen kívül számos regionális nagykereskedőnél is elérhető. Tavaly 196 millió liter Vöslauer ásványvizet értékesítettek Németországban és Ausztriában, ami 47,9 millió eurós forgalmat eredményezett.
Új cég a hazai ásványvíz-piacon
Ausztria egyik vezető természetes ásványvíz márkája, a Vöslauer, április elején új szereplőként jelent meg a magyar ásványvíz-piacon. A bevezetéssel kapcsolatos kommunikációs feladatokat a P & Merlin Kommunikációs Kft. látja el.