1p

Hol éri a magyar gazdaságot a globális recesszió?
Lehet idén is költségvetési osztogatás? Bóvliba vágják Magyarországot?

Online Klasszis Klub élőben László Csabával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. május 7. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Ausztria egyik vezető természetes ásványvíz márkája, a Vöslauer, április elején új szereplőként jelent meg a magyar ásványvíz-piacon. A bevezetéssel kapcsolatos kommunikációs feladatokat a P & Merlin Kommunikációs Kft. látja el.

A Vöslauer Mineralwasser AG a 2003. évet az építkezés és a bemutatkozás évének tekinti Magyarországon, hosszú távú célja az, hogy bekerüljön a három legerősebb importmárka közé. Magyarországon a termék bevezetését erőteljes reklámkampány kíséri, melynek vezéralakja az úszósztár világbajnok Franziska van Almsick.

A márkát az Auchan, a Tempo, az Interfruct és az Interspar üzletláncnál már belistázták, a benzinkutak közül az ÖMV, a JET és a MOL kutaknál, ezen kívül számos regionális nagykereskedőnél is elérhető. Tavaly 196 millió liter Vöslauer ásványvizet értékesítettek Németországban és Ausztriában, ami 47,9 millió eurós forgalmat eredményezett.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!