1p

Balogh Szonját nevezték ki az MTV Networks kereskedelmi és marketingosztályának regionális head of digital pozíciójára.

Balogh Szonja a Kodolányi János Főiskolán végzett. A szakember 1999 és 2003 között a Népszabadság újságírójaként, közben a Környezetvédelmi és Vízügyi Minisztérium kommunikációs és PR-munkatársaként tevékenykedett, majd a Sense/Net Kft. kommunikációját menedzselte. Publikált a Marketing&Media című lapnak, és oktatott a Budapesti Gazdasági Főiskolán is.

2007-től Balogh Szonja olyan cégeknél dolgozott, mint például az RRC közép-kelet-európai technológiai disztribúciós vállalat, amelynek marketing és pr-vezetője volt, majd az OMD Hungary piacvezető médiaügynökség Digital Media csapatában dolgozott. Az utóbbi két évben az Intellio kommunikációs vezetője volt, ahol az újgenerációs videomegfigyelő rendszerek fejlesztésével foglalkozó technológiai cég nemzetközi marketing és pr-tevékenységéért felelt.

A pozíciót korábban Donáth Fruzsina töltötte be, aki információnk szerint a Central European Media & Publishingnél (CEMP) folytatja pályafutását.

További karrier híreket menedzserekről az mfor.hu Menedzserek rovatában olvashatnak.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!