1p

Hol éri a magyar gazdaságot a globális recesszió?
Lehet idén is költségvetési osztogatás? Bóvliba vágják Magyarországot?

Online Klasszis Klub élőben László Csabával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. május 7. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A belga InBev söripari óriáskonszern - a Borsodi Sörgyár Rt. tulajdonosa - túladott az egykor a magyar piacon is forgalmazott Rolling Rock márkacsaládon. Ezért a névért és a Rock Green Light brandért 82 millió dollárt fizet az amerikai az Anheuser-Busch.

Az Anheuser-Busch a Rolling Rockot augusztustól kezdi (újra) gyártani az észak-amerikai, illetve az angolszász európai piacokra. A jónevű sört az InBev amerikai üzeme a pennsylvaniai Latrobe városkában állította eddig elő, az italt 1939 óta itt főzték, és 1995-ben került az InBev-hez a kanadai Labatt serfőző cég felvásárlásával.

A márkacsalád eladása az InBev stratégiájának része, amely szerint a jövőben a nagyobb növekedési ütemű, import brandekre fog nagyobb hangsúlyt fektetni. A cég az olyan vezető márkákból próbálja kihozni a maximumot, mint a Stella Artois, a Bass Pale Ale, a Becks, a Brahma és a Labatt Blue. A társaság a latrobe-i gyár eladását is tervezi, hogy még inkább az import sörökre tudjon koncentrálni. A tárgyalások jelenleg is folynak.

MTI / Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!