2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A reklámmentes online médiumok egyre nagyobb térnyerése miatt aggódó hirdetők egy része saját netes tévé- vagy rádióadót indított annak érdekében, hogy azon saját termékeiket reklámozhassák.

A Ford Motor Co. amerikai autógyártó brit cége, a Land Rover például ebben a hónapban mutatta be az első autóipari társaság által működtetett online tévécsatornát, a Go Beyondot. A napi 24 órában sugárzó adón a különféle műsorok mellett a cég reklámjait is láthatjuk - írja az International Herald Tribune.

Az autógyártót egy szeszipari vállalat, a Bacardi követte a sorban, amely egy interneten és mobiltelefonokon hallgatható rádióállomás létrehozását jelentette be. A főként könnyűzenére fókuszáló adó rumjai népszerűsítésében segíti majd a vállalatot.

Elkerülhetetlennek tűnik a változás

Az intézkedéseknek két fő oka van. Egyrészt a legkívánatosabb célközönség, a fiatal korosztály lassan, de biztosan elfordul a hagyományos médiától, s inkább a világhálót választja. Másrészt az új technológiák lehetővé teszik, hogy a tévénézők átugorják a reklámokat, s így az eddig legfontosabbnak és legerősebbnek tartott hirdetési formának esélye sem lesz elérni a célközönséget.

Szeretjük a "kész" programokat

A már említett cégeken kívül más társaságok - főleg autóipari vállalatok, mint az Audi vagy a BMW - is tapogatóznak az online médiumok felé. Több szellemes kisfilm és hanganyag látott már napvilágot e cégek jóvoltából, de saját csatornákat csak nagyon kevesen hoztak létre. Érdekesség, hogy a megfigyelések szerint a nézők vagy hallgatók jóval több időt töltenek el egy összeállított, "kész" program fogyasztásával, mint egy olyannal, melynek elemeit saját maguknak kell összerakniuk. "Az emberek nem akarnak választani, jobban szeretik elfogadni, amit felajánlanak nekik" - közölte ezzel kapcsolatban a Go Beyondot üzemeltető cég illetékese.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!