Sós Erik 2007 és 2013 között a Habostorta Network marketing, termékmenedzsment és ügyfélszolgálati területét vezette. A nevéhez fűződik többek között a brands.hu romániai és szlovákiai bevezetése, a magyar piacon az elsők között alkalmazott CLV alapú online médiavásárlást és tervezést. Korábban a telekommunikációs szektorban foglalkozott termékmenedzsmenttel és üzleti tervezéssel. 1999-ben a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetemen Villamosmérnöki és Informatika Karán végzett, később a Gazdaságtudományi Karon szerzett MBA fokozatot, majd doktori abszolutóriumot.
Első imázskampánya, „Mindenki talál munkát” címmel január eleje óta fut az országos televíziós és rádió csatornákon, valamint a nyomtatott és online médiában. A szakember célja, hogy integrálja a kommunikációs csatornákat és hatékonyan aknázza ki a Profession.hu piacvezető szerepét.
További karrier híreket menedzserekről az mfor.hu Menedzserek rovatában olvashatnak.