2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A ProSiebenSat.1 tulajdonában lévő TV2 Csoport újabb csatornával bővül 2011. január 3-tól. Az új csatorna a kiemelt műsorsávokban a 25-34 év közötti férfi nézők szórakoztatását tűzte ki célul. A PRO4 műsorában megtalálhatóak mozifilmek, tévéfilmek, már ismert és vadonatúj sorozatok és népszerű magyar szórakoztató műsorok is.

Az egy évvel ezelőtt sikeresen bevezetett, ma már jól ismert, nőknek szóló csatorna, a FEM3 után most a filmeket és a sorozatokat kedvelő nézőknek kíván alternatívát nyújtani a cégcsoport legújabb csatornájával. Fő célcsoportja a 18-49 korcsoport, de ezen belül egyes műsorsávokban a 25-34 év közötti férfi nézőkre kíván hangsúlyt fektetni a csatorna, önfeledt kikapcsolódást kínálva nekik már ismert és új műsorokkal, közölte a TV2 Csoport.

Az első hetek egyediségéről a Sony és CBS vadonatúj filmjei és sorozatai gondoskodnak, a közlemény szerint a sokoldalú csatornán hamarosan sportműsorokat is láthatnak a nézők.

A PRO4 modern arculatát a TV2 kreatív csapata alkotta meg, akik a „Kapcsold be és kapcsolj ki” szlogent fordították a vizualizáció nyelvére. A magyar televíziós arculatok között elsőként egy úgynevezett „high speed” kamerával forgatott „slow-motion” képi világot alkottak meg. Az emberi agy már a televízióban másodpercenként futó 25 képet is képes mozgóképnek érzékelni, a PRO4 designjában viszont 40-szer ennyi, azaz 1000 képkocka pörög le másodpercenként, ezáltal a néző most minden eddiginél részletesebben tapasztalhatja meg a körülöttünk lévő, a szórakozáshoz, kikapcsolódáshoz köthető jeleneteket. A műsorajánlókban pedig egy már jól ismert hang hívja fel a figyelmet a műsorainkra: Somogyi Zoltán a TV2-ben és a Juventus Rádióban szerzett sok éves tapasztalata és töretlen népszerűsége alapján méltó tagja a PRO4 csapatának.

A csatorna terjesztésével kapcsolatos tárgyalások a múlt év végén megkezdődtek, széleskörű elérhetősége 2011 első negyedév végére várható. A PRO4 január 4-től már a T-Home IPTV, Sat TV és digitális kábeltelevízió szolgáltatásában is elérhető az előfizetők számára. A PRO4 2011 áprilisától elérhető lesz az AGB rendszerében, és a csatorna ekkor nyitja meg hirdetési felületeit is.

mfor.hu

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!