Az egy évvel ezelőtt sikeresen bevezetett, ma már jól ismert, nőknek szóló csatorna, a FEM3 után most a filmeket és a sorozatokat kedvelő nézőknek kíván alternatívát nyújtani a cégcsoport legújabb csatornájával. Fő célcsoportja a 18-49 korcsoport, de ezen belül egyes műsorsávokban a 25-34 év közötti férfi nézőkre kíván hangsúlyt fektetni a csatorna, önfeledt kikapcsolódást kínálva nekik már ismert és új műsorokkal, közölte a TV2 Csoport.
Az első hetek egyediségéről a Sony és CBS vadonatúj filmjei és sorozatai gondoskodnak, a közlemény szerint a sokoldalú csatornán hamarosan sportműsorokat is láthatnak a nézők.
A PRO4 modern arculatát a TV2 kreatív csapata alkotta meg, akik a „Kapcsold be és kapcsolj ki” szlogent fordították a vizualizáció nyelvére. A magyar televíziós arculatok között elsőként egy úgynevezett „high speed” kamerával forgatott „slow-motion” képi világot alkottak meg. Az emberi agy már a televízióban másodpercenként futó 25 képet is képes mozgóképnek érzékelni, a PRO4 designjában viszont 40-szer ennyi, azaz 1000 képkocka pörög le másodpercenként, ezáltal a néző most minden eddiginél részletesebben tapasztalhatja meg a körülöttünk lévő, a szórakozáshoz, kikapcsolódáshoz köthető jeleneteket. A műsorajánlókban pedig egy már jól ismert hang hívja fel a figyelmet a műsorainkra: Somogyi Zoltán a TV2-ben és a Juventus Rádióban szerzett sok éves tapasztalata és töretlen népszerűsége alapján méltó tagja a PRO4 csapatának.
A csatorna terjesztésével kapcsolatos tárgyalások a múlt év végén megkezdődtek, széleskörű elérhetősége 2011 első negyedév végére várható. A PRO4 január 4-től már a T-Home IPTV, Sat TV és digitális kábeltelevízió szolgáltatásában is elérhető az előfizetők számára. A PRO4 2011 áprilisától elérhető lesz az AGB rendszerében, és a csatorna ekkor nyitja meg hirdetési felületeit is.
mfor.hu