1p

A francia reklámügynökség a vártnál rosszabb eredményeket hozott nyilvánosságra. Olyan riválisai utasították maguk mögé a céget, mint a WPP, Omicom, Publicis illetve az Interpublic Group.

A Havas pénzügyi krízisét a szakértők azzal magyarázzák, hogy a cég nem tudta visszaszerezni a telekom és internet szektor összeomlása előtti piaci helyzetét. Az egy évvel korábbi nettó 23,5 millió eurós profithoz képest a tavalyi évet a Havas 395,8 milliós eurós veszteséggel zárta. Az elemzők a 2003-as évre 355 millió veszteséget prognosztizáltak. A csoport az egyszeri tételek és az értékleírás utáni nettó vesztesége 179 millió euró, ami lényegesen kevesebb az előrejelzéseknél.

A cég forgalma emellett 12,7 százalékkal 6,5 milliárd euróra csökkent az elmúlt évben, jóval az elvárások alatt maradva.

A francia reklámügynökség nyilatkozata szerint tíz új szerződést kötött az elmúlt időszakban, melyek reményei szerint jelentősen lendíteni fognak az eredményeken. Többek között az Intel, a Polaroid, a Cap Gemini és a Roche Diagnostic tartozik a Havas új egyfelei közé.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!