Új termékkel, euró alapú hitellel jelentkezik az Inter-Európa Bank, amelyet mintegy másfél hónapos kampány népszerűsít a sajtóban - szinte valamennyi országos és megyei napilapban, hetilapokban, magazinokban -, országos és regionális rádióadókon, valamint az Interneten. Az óriásplakátok és a citylight plakátok már december közepétől láthatóak, országszerte.
Két layout népszerűsíti a terméket: az óriásplakátokon "Van mit felújítania?", míg más médiában "Nem kell a feje tetejére állnia, hogy elbírja" fősorral. A MéDialógus Kft. felel a kampány médiatervezéséért és -vásárlásáért, míg a média-account feladatokat a Provokátor Kft. látja el. A kreatív anyagokat a Bank kreatív ügynöksége, a Kastner & Társai készíti és kivitelezi.
Újabb IEB kampány a MéDialógus szervezésében
Új termékkel jelentkezik az Inter-Európa Bank, amelyet mintegy másfél hónapos kampány népszerűsít. Az akciót a MéDialógus szervezi.