Vajon elég lesz a hirdetői bevétel?

"Egy hónap elteltével a kapacitások kevésnek bizonyultak, s újabb egy hónap múlva már az is nyilvánvalóvá vált, hogy partnerre van szükség" - mesélte Cseh Gábor, mi késztette a csapatot az iWiW eladására. "2005 végén még öt érdeklődő akadt, komoly licitre azonban csak három nagy hal vállalkozott, melyek közül csupán az Index neve nyilvános, ám a többi kérő is könnyen kitalálható, ha a webaudit top tízes listáját szemrevételezzük" - tett finom utalást az egykori vezető.
Csábítja a hirdetőket
A Virgo System tehát külföld felé kacsintgat, miközben a T-Online-nak minél előbb jövedelmezővé kell tennie a korábban veszteségesen üzemelő weboldalt. Cseh beszámolója szerint erre minden esély megvan, a hirdetők körében folyamatosan felértékelődik a site. Vonzó, hogy csak az adott, sokszor reklámkerülő kört lehet elérni, amelynek nem érdeke, hogy fals információkat adjon meg magáról, hisz így annak a lehetősége is csökken, hogy korábbi barátra, ismerősre lel.
A hirdetők mindenesetre gyorsan elfogadták és megkedvelték az iWiW-et, amelyen az idei évben már heti 2 milliós hirdetési bevétel keletkezett Cseh Gábor elmondása szerint. Valószínűsíthető, hogy a T-Online az erős reklámpiaci helyzetét kihasználva ennél jóval nagyobb forgalommal számol (vagy más típusú bevételeket is remél). Az adás-vétel bejelentését követően az árból és a korábbi forgalomból adódó 10 éves megtérülésnél a sajtóbeszámolókban jóval kedvezőbb mutatókat vázoltak a magenta színű cég vezetői.
Istvánko Viktória