Budapest belvárosa kiemelkedő ütemben fejlődik, és a tradicionális bevásárlóutca, a Váci utca mellett az Andrássy úton megtelepedő márkáknak köszönhetően egyre nagyobb a választék a szuperprémium divatmárkákból. Szembetűnő az olasz érdekeltségű divatmárkák érdeklődése a kelet-európai terjeszkedés irányába. A magyar piac vonzó lehetőséget kínál az olasz divatcégeknek, akik egymás után nyitottak üzletet az elmúlt években. Csak, hogy a legnagyobbakat említsük: Gucci, Armani, Dolce & Gabbana, Roberto Cavalli és már mind önálló üzlettel rendelkeznek Budapesten. A legfrissebb hírek szerint heteken belül új stílusikon megjelenése várható az Andrássy úton, de a márka kilététét még titok övezi.
Egy szó, mint száz, a high fashion luxusmárkák megjelenésével az Andrássy út lassan igazi felső kategóriás sétálóutcává alakul, és mivel a vásárlási preferenciák is sok hasonlóságot mutatnak a külföldi tendenciákkal, jó úton járunk afelé, hogy bekerüljünk a divatvilág nemzetközi vérkeringésébe. A feltételezés, miszerint ezek a márkák vonzzák egymást, és ahol az egyik megjelenik, ott előbb-utóbb a többivel is számolni kell, beigazolódni látszik.