1p

Második "lefejezését" szenvedte el kicsit több mint egy hónapon belül a japán Toyota autógyártó, miután az amerikai Ford magához csábította a távol-keleti cég luxusautó-szárnyának, a Lexusnak az alelnökét.

Az USA második legnagyobb autógyártója csütörtökön jelentette be, hogy marketing- és kommunikációs vezetőként alkalmazta a negyvenöt éves Jim Farleyt, aki csaknem két évtizedet töltött a Toyotánál - közli az AFP.

Alig több mint egy hónappal ezelőtt a Toyota amerikai szárnyának elnök-vezérigazgatója, az üzleti körökben igen nagy elismertségnek örvendő Jim Press a Chryslerhez igazolt. A menedzser 37 évig dolgozott a japán vállalatnál, sokak szerint nagyrészt neki köszönhető, hogy a cég igazán jelentős multinacionális vállalattá, a globális autóipar egyik meghatározó szereplőjévé tudta kinőni magát.

Menedzsment Fórum 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!