Az USA második legnagyobb autógyártója csütörtökön jelentette be, hogy marketing- és kommunikációs vezetőként alkalmazta a negyvenöt éves Jim Farleyt, aki csaknem két évtizedet töltött a Toyotánál - közli az AFP.
Alig több mint egy hónappal ezelőtt a Toyota amerikai szárnyának elnök-vezérigazgatója, az üzleti körökben igen nagy elismertségnek örvendő Jim Press a Chryslerhez igazolt. A menedzser 37 évig dolgozott a japán vállalatnál, sokak szerint nagyrészt neki köszönhető, hogy a cég igazán jelentős multinacionális vállalattá, a globális autóipar egyik meghatározó szereplőjévé tudta kinőni magát.
Újabb régi motoros pártol el a Toyotától
Második "lefejezését" szenvedte el kicsit több mint egy hónapon belül a japán Toyota autógyártó, miután az amerikai Ford magához csábította a távol-keleti cég luxusautó-szárnyának, a Lexusnak az alelnökét.