1p

Értékesítést támogató csoportot állít fel az ügyfelek hatékonyabb kiszolgálása a VIASAT3.

A csoportban értékesítési kutató, prezentációs munkatárs és két kampányfoglalással foglalkozó tervező dolgozik Kenderessy András csoportvezető irányítása alatt, aki korábban hasonló területen dolgozott a Reckitt Benckisernél. A VIASAT3 rövidesen új tervezői szoftver bevezetésével kívánja hatékonyabbá tenni a partnerek kiszolgálásának feltételeit.

A csatorna kereskedelmi igazgatóságához csatlakozott két új ügynökségi csoportvezető, Ispánky Nikoletta és Rácz Dávid feladata az ügynökségi értékesítői csoportok szakmai munkájának hatékony összehangolása.
Ispánky Nikoletta korábban a GTE Yellow Pages sales managereként, míg Rácz Dávid többek között a TV2-nél és a D. K. Waltson Médiaügynökségnél dolgozott.

Az új struktúrával működő csatorna egyedülállóan magas nézettséget regisztrált a január 12-ével kezdődő héten, mind a 18-29-es, mind pedig a 18-39-es korosztályban. A 18 és 39 év közötti nézők körében 3,45 százalékos volt a csatorna közönségaránya a 3. héten, míg a 18 és 29 év közöttiek átlagosan 3,79 százaléka választotta a VIASAT3 műsorát, írja a btl.hu.


LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!