Lapunk Minőségi Újságírás díjat kapott 2020. júliusában


		
	

A boltok polcain és a vendéglátóhelyeken egyre többen találkozhatnak áprilisban az „új íz” feliratú cukormentes Coca-Cola verzióval.

Több mint 10 év után változik a Coca-Cola zero íze. A vállalat kutatói az eredeti bevezetés óta folyamatosan dolgoztak azon, hogy a már korábban is használt összetevők arányainak módosításával még közelebb hozzák a cukormentes verziót az eredeti Coca-Cola ízéhez. Az év elején bejelentett „Egy márka” stratégia részeként ez a második jelentős lépés annak érdekében, hogy a lehető legtöbb fogyasztót győzzék meg a cukormentes termékek kipróbálásáról.
 
 
 
„Az összetevők listája, így a címkén feltüntetett összetétel is változatlan maradt az új zero verziónál, a továbbfejlesztett recepttel és íz-keverékkel mégis sikerült közelebb kerülni az eredeti Coca-Cola ízéhez. A nemzetközi fogyasztói tesztek rendkívül jó eredményeket hoztak, így bízunk benne, hogy Magyarországon is egyre többen próbálják majd ki a cukormentes verziót azok közül, akik az eredeti Coca-Cola íz szerelmesei” – mondta a váltással kapcsolatban Méhler Krisztina, a Coca-Cola senior brand managere.
 
A 2017 elején bejelentett „Egy márka” stratégiának megfelelően a vállalat már nem kezeli külön márkaként a Coca-Cola cukormentes verzióit, hanem a vásárlók kezébe adja a választást. Ez a megközelítés a csomagolástól a reklámokig minden megjelenést érint. A Coca-Cola tavaszi kampányában például Mihalik Enikő szupermodell és a 2016-os „A Dal” nyertese, Freddie is a cukormentes zeróval jelenik majd meg.
 
mfor.hu 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára. Sok éves tapasztalattal a hátunk mögött elérkezettnek láttuk az időt arra, hogy szintet lépjünk és egy olyan lehetőséget kínáljunk Önöknek, amelynek segítségével egyes témakörök elismert szakértőinek - így többek között Bod Péter Ákos, Pogátsa Zoltán, Darvas Zsolt, László Csaba, Prinz Dániel vagy Szakonyi Péter - véleményeihez, mélyelemzéseihez, neves újságírók által készített egyedi tartalmakhoz jutnak hozzá. Ennek formája egy ELŐFIZETÉS, mely egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között klubtagságot, webinárumokon való részvételt, a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.

Előfizetőink naponta 4-6 unikális, máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá, cikkenként nagyjából 10 forintért, havonta és laponként 745 forintért.

Cikkeink túlnyomó többsége azonban továbbra is szabadon olvasható marad.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Jól jönne 1,5 millió forint?

 

A Bank360.hu és az Mfor kalkulátora alapján az alábbi induló törlesztőkre számíthatsz, ha 1,5 millió forintra van szükséged 60 hónapra: a Raiffeisen Bank személyi kölcsöne 30 372 forintos törlesztőrészlettel lehet a tiéd. Az Ersténél 32 831 forint, a Cetelemnél pedig 33 102 forint a törlesztőrészlet. Más kölcsönt keresel? Ezzel a kalkulátorral összehasonlíthatod a bankok ajánlatait.