1p

A Samsung hazai leányvállalata jó üzletet lát a mobilkészülékek alternatív értékesítési csatornáinak megnyitásában is, hiszen idén az elektronikai kereskedőláncok már a cég teljes évi forgalmának 5-6 százalékát biztosították, számol be a Világgazdaság.

[ajanlo=87][igazitas=left/]
Míg 2003-ban az összes készülékét valamely mobilszolgáltatóhoz kapcsolódva adták el, idén a Samsung már a kártyafüggetlen mobileladások terén is sikeresnek mondhatta magát: a teljes forgalom 5-6 százaléka ezekből származott Magyarországon. 2004-ben a társaság itteni leányvállalatának mobilüzletága 12 millárd forintos bevételre számít, ez éves szinten 280 ezer telefon értékesítését jelenti, amely 30 százalékkal haladja meg a tavalyi évit.

A cég részesedése a magyar piacon 13 százalékos, ami a negyedik helyet jelenti a készülékgyártók rangsorában. Globálisan ez az arány mintegy 14 százalék, amellyel (a harmadik negyedévi mutatók alapján) a Samsung a piacvezető Nokia mögé került, írja a Világgazdaság.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!