1p

Az Egyesült Államokban tavaly az online hirdetési piac bevétele elérte a 2,2 milliárd dollárt, mely 20 százalékos növekedést jelent az előző évhez képest.

Az Interactive Advertising Bureau és a PricewaterhouseCoopers jelentése szerint míg 1,58 milliárd dollár volt az online költés értéke 2002 negyedik negyedévében, addig 2003 hasonló időszakában 2,2 milliárd folyt be az online marketing piacból.

2000 óta 2002 harmadik negyedévében volt a legalacsonyabb az internetes hirdetési piac reklámbevétele, mikor 1,45 milliárd dollár folyt be a szektorba. A legnagyobb méretű kiugrás a 2000-es év óta az elmúlt év második felében, 2003 harmadik és negyedik negyedéve között következett be, olvasható az eMarketerben közölt elemzésben.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!