A hazai üzleti kultúra markáns fejlődésének első lépése az ügyfélkiszolgálás színvonalának fejlesztése - vallják a "Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban" rangos szakmai verseny és díj életre hívói. A hazai ügyfélkiszolgálási gyakorlat – szférától függetlenül - még számos területen szorul fejlesztésre, és egy egységes platform is hiányzik, melynek segítségével az üzleti élet szereplői mérni tudják saját és egymás ügyfélkapcsolati tevékenységének színvonalát. A most útjára indított megmérettetés és díj ezt hiányt kívánja pótolni egy objektív, és szakmailag hiteles felmérési sorozaton keresztül.
A "Kiválóság az ügyfélkiszolgálásban 2009" versenyen eddig mintegy 50 nagyvállalat jelezte érdeklődését és indulási szándékát a banki és biztosítási, telekommunikációs, franchise, és kereskedelmi szektorokból, valamint az utazási irodák piacáról. Minden részt vevő cég vállalja, hogy aláveti magát a négy hónapon át tartó, reprezentatív mintavétel alapján zajló, több hullámban lebonyolításra kerülő titkos próbavásárlások sorozatának. A díj odaítélése a komplex tesztek eredményei és szakmai értékelés alapján történik. Az idei évben az első vásárlói találkozás kerül a középpontba, a díj a személyes ügyfélkezelés színvonalára koncentrál. Az érdeklődő vállalatok június 26-áig még csatlakozhatnak a versengéshez, az ünnepélyes díjátadóra novemberben kerül sor.