A szponzorok egyelőre nem jelentkeztek, hogy támogassák a nemzeti estet, mondta el a Menedzsment Fórumnak Gosztonyi Csaba, a verseny magyarországi képviselője, a Próbakő Kommunikáció ügyezető igazgatója. A magyar reklámszolgáltatói ipar bemutatkozó partija nagyszabású és sikeres volt a tavalyi évben is, épp ezért lenne szomorú, ha ebben az évben nem sikerülne létrehozni a Golden Drum legnépszerűbb rendezvényét. A megjelenés az ország kommunikációs iparága számára imázs szempontból hosszú távon nagyon is számít, ezért a Próbakő Kommunikáció minden lehetséges fórumon igyekezett felhívni a reklámiparban érdekelt cégek és intézmények figyelmét az ügy fontosságára. Gosztonyi Csaba elmondta, a Golden Drum reklámversenyre idén is sok hazai ügynökség jelentkezett résztvevőnek, bár a tavalyinál valamivel kisebb az érdeklődés.
(Menedzsment Fórum)
Veszélybe került a Golden Drum fesztivál Magyar Estje
Tavaly és tavalyelőtt nagy sikert aratott a szlovéniai Golden Drum nemzetközi reklámfesztiválon a Magyar Est, idén azonban a magyar reklámszakma egész estés bemutatkozása meghiúsulhat.