1p

Hol éri a magyar gazdaságot a globális recesszió?
Lehet idén is költségvetési osztogatás? Bóvliba vágják Magyarországot?

Online Klasszis Klub élőben László Csabával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. május 7. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Míg a magyar vállalatok a 2001-es ADR gyakorlatba való átültetésén dolgoznak, hatályba lépett a 2003-as ADR is.

7. rész

Újból megengedett az IBC-k szállítása ponyvás járműben nagy konténerben (V10, V11).

Az együvé rakási tilalmak változtatása megkönnyíti a légzsákok (új c) pont a 1.4 és 9-es sorok illetve oszlopok találkozásánál) valamint a robbanóanyagok (új d) pont az 1 és 5.1-es sorok illetve oszlopok találkozásánál) szállítását.

8. rész

Lényegesen megváltoznak a járművön tartandó tűzoltó eszközökre vonatkozó előírások. Ezek száma és mérete a jövőben a jármű megengedett legnagyobb össztömegének függvényében változik.

Ugyancsak változnak azok az előírások, melyek a szállítóegységek felszerelését szabályozzák.

9. rész

A járművek jóváhagyási igazolását a kibocsátó ország (egyik) nyelvén kell kiállítani. Angol, francia vagy német nyelven csak a címet és a 11-es pont alatt feltüntetett megjegyzéseket kell megismételni.

A sebességkorlátozó készülékre vonatkozó előírásokat átalakították az Európai Unió előírásainak megfelelően: ezeket úgy kell beállítani, hogy (a megengedett tolerancia mellett) a 90 km/h sebességet megbízhatóan betartsa.



LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!