1p

Marketinges találkozót tartott LeBron James promóciós cége az LRMR. Az összejövetelen a kosárlabdázó szponzorai gyűltek össze, hogy elindítsák világhódító körútjára a LeBron James brandet.

LeBron James - akit az NBA egyik legnagyobb játékosaként tartanak számon fiatal kora ellenére - nemrégiben létrehozott, marketingvállalata élén találkozott szponzoraival. Az összejövetel témája egy olyan brand megalkotása volt, mely vetekedne Michael Jordanéval is. A célt természetesen nem egyik napról a másikra kívánják elérni, a kínai olimpia lesz a csúcs a reklámhadjáratban - írta az AdAge.

A legnagyobb szponzorok mellett, mint a Coca-Cola, a Nike és a Microsoft, több nagyobb vállalat is jelen volt a tanácskozáson, amelyek a fiatal sztár népszerűségét kihasználva javítaná ismertségét.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!