Az ázsiai piac lehet a következő, amelyen tarolhatnak a diszkont árakon dolgozó légitársaságok, vélik az elemzők. A Távol-Keleten már megjelent az első vállalat az Air Asia, amely Malájziában kívánja meghonosítani az Európában már sikerrel vizsgázott üzleti modellt. Mellettük az ausztrál Virgin Blue kínál különösen kedvezményes utazásokat.
Eddig a legnépesebb kontinensen nem volt nagy kínálat ezen a területen, ám az éleződő verseny néhány kisebb céget stratégia váltásra ösztönözhet. Emellett az USA-ban és Európában már stabil alapokkal rendelkező fapados légitársaságok is új piacokat keresnek, és többen tervezik az Ázsiában való megjelenést. Így az év első felében beindulhat az Easyjet és a Southwest-Airlines regionális szolgáltatása is.
Nehezíti ugyanakkor az új cégek megjelenését a meglévő jogi szabályozás, így az iparági elemzők arra számítanak, hogy elsősorban a térségben már engedéllyel rendelkező légitársaságok, illetve azok leányvállalatai indíthatnak Ázsiában olcsó utazási szolgáltatásokat.
Világszerte hódítanak a fapados légitársaságok
Az olcsó légitársaságok eddig elsősorban az európai piacon hódítottak, a sikerek hatására azonban más kontinenseken is megjelennek az ilyen szolgáltatások.