2p

Forradalmi újítást vezet be júniustól a Virgin Mobile USA mobilszolgáltató a fogyasztókhoz eljuttatott hirdetések területén, jelentette be a vállalat marketingigazgatója kedden. A Sugar Mama névre keresztelt program lényege, hogy a cég ügyfelei ingyen beszélgetési időt kapnak a hirdetések fogadásáért cserébe.

Kate Moss a Virgin reklámjában

Howard Handler, a Virgin Mobile USA marketingigazgatója kifejtette, hogy havonta akár 75 perc ingyen beszélgetési időt is nyerhetnek az ügyfeleik, ha részt vesznek a programban, amelyre a vállalat honlapján lehet feliratkozni. Három különböző típusú reklám fogadását vállalhatják a fogyasztók: szöveges üzeneteket, videohirdetéseket valamint kérdőíveket. Ezek "díjazása" is eltér egymástól, hiszen például egy félperces videó szpot megtekintése ugyanúgy egy perc ingyen beszélgetési időt jelent, mint két szöveges üzenet fogadása. A kérdőívek esetében annyi ingyen percet kap az ügyfél, amennyi időt eltölt annak kitöltésével. A reklámok PC-ken vagy handseteken keresztül jutnak el a fogyasztókhoz.

A telefonálni vágyók vizsgáznak a reklámokból

Természetesen a hirdetések megtekintése önmagában nem elegendő az ingyen lebeszélhető percekért, a fogyasztóknak néhány kérdésre is válaszolniuk kell először a reklámra, majd a termékre vonatkozóan, amely a hirdetők számára lehetőséget nyújt, hogy potenciális vásárlóik szokásait mélyebben megismerjék. És mivel a válaszok elküldése mellett bizonyos alapvető információkat is meg kell adniuk az ügyfeleknek - mint például a korukat, nemüket, lakóhelyüket -, a későbbiekben ezeket felhasználva különböző célzott hirdetéseket is alkalmazhatnak majd a reklámozók.

Jól megnézik, kit reklámoznak

A június 14-én induló Sugar Mama program abban is speciális, hogy nem nyitott minden hirdető számára. Mivel a Virgin Mobile USA mintegy 4 milliós ügyfelbázisa döntő többségében 34 évesnél fiatalabb, ez nagyon vonzó lehetőség a legtöbb hirdető számára, de a mobilszolgáltató megválogatja a reklámozókat, amit jól példáz, hogy jelenleg is csak hárman vannak: a Microsoft Xbox, a Pepsi és a Truth dohányzásellenes kampány.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!