A cég hivatalos le- és felszállási résidőt még nem kért a Budapest Airporttól, de erre bármikor sor kerülhet, és viszonylag könnyen meg is kaphatja. A légitársaság tavaly október végén bezárta budapesti és krakkói bázisát, a kapacitás átszervezése révén flottájával Bécsre, Pozsonyra és Prágára összpontosította üzemelését.
Ahhoz, hogy érdemes legyen ismét Ferihegyen állomásoztatni néhány gépet, valódi kedvezmények kellenek, illetve növekednie kell a magyarok kiutazási hajlandóságának. Az általános gazdasági helyzet romlása és a kereslet-visszafogás miatt egyelőre csak az előbbi valósul meg, ugyanis a Budapest Airport végre felismerte, hogy e nélkül nem megy.
Januártól így új tarifát vezetett be, ennek keretében sokkal többet takaríthat meg egy cég, ha új európai járatot indít ide. Szollár Domokos szóvivő így fogalmazott: három év alatt akár 300 ezer eurót is megtakaríthat egy fapados, s ez már jelentős tétel – értesült a Világgazdaság.