Biztosan részt vesz a Volánra kiírt privatizációs pályázaton a Waberer's Csoport vezetője, mivel úgy véli, a társaság még számos tartalékot rejt, amelyeket célzott fejlesztéssel lehetne felszínre hozni, írja a Népszabadság.
Wáberer György annak idején a Volán Tefu megvásárlásával kezdte befektetői karrierjét, nemrég pedig a Hungarocamion Rt. bekebelezésével szilárdította meg Waberer's Csoport néven ismert szállítmányozási vállalatát. A befektető nagy léptékű fejlesztésekben és egy gyökeresen új üzleti koncepcióban látja a helyközi autóbusz-közlekedés rentábilis működtetésének kulcsát.
[ajanlo=73][igazitas=left/]
Szerinte a Volán-társaságok megvásárlása után annak sem lenne semmi akadálya, hogy a Waberer's Csoport néhány év alatt lecserélje a helyközi forgalomban közlekedő autóbuszokat. Elképzelései szerint az egy tulajdonos kezébe kerülő autóbusz-közlekedési cégek buszparkjában kezdetben évi ezer járművet lehetne lecserélni, a szinten tartáshoz pedig évente 500-600 autóbuszt kellene beszerezni, mondta el a Népszabadságnak.
Wáberer is a Volánra vár
Biztosan részt vesz a Volánra kiírt privatizációs pályázaton a Waberers Csoport vezetője, mivel úgy véli, a társaság még számos tartalékot rejt, amelyeket célzott fejlesztéssel lehetne felszínre hozni, írja a Népszabadság.