A hatékony működésért
További eszközök az üzleti értekezletekhez
Az Office Live Meeting és a Windows Messenger csak néhány módját nyújtja annak, hogy a technológia segítségével a lehető legkisebbre csökkentse az üzleti utak költségét és idejét. Az alábbiakban néhány további olyan technikai eszközről olvashat, amelyek segítségére lehetnek az értekezletek beállításában és előkészítésében:
- Online értekezletek ütemezése: Az értekezlet időpontjában elérhető résztvevők körének meghatározása gyakran csaknem ugyanannyi időt vesz igénybe, mint maga az értekezlet. Az Exchange Server 2003 üzenetküldő rendszere - a Windows Small Business Server 2003 egyik összetevője - lehetővé teszi a munkatársak naptárának megtekintését. Az Office Small Business Edition programcsomag részét képező Office Outlook 2003 segítségével megállapíthatja, hogy munkatársai mely időszakokban elérhetőek, valamint előre beállított válaszokat tartalmazó meghívókat küldhet ki nekik az értekezletekre.
- Az értekezletekhez szükséges anyag elérhetővé tétele: Gyakran szükséges, hogy a meghívottak felkészülten érkezzenek az értekezletekre. Ha azt szeretné, hogy a résztvevők az értekezletet megelőzően áttekinthessenek néhány dokumentumot, időt takaríthat meg, ha a legfrissebb verziókat közzéteszi az intraneten. Ha a vállalatnál a Windows Small Business Server rendszert futtatja, a Windows SharePoint Services eszköz segítségével készíthet egy belső webhelyet, ahol a többiek bármikor hozzáférhetnek a közzétett dokumentumokhoz.