2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Önnek 1 új hirdetése érkezett! - akár ezzel is köszönthetnék felhasználóikat az ingyenes levelezőrendszerek, hiszen az ingyenességért cserébe a szolgáltatók weboldalának nagy részét a személyünkre szabott reklámok foglalják el.

Önnek 1 új hirdetése érkezett! – akár ezzel is köszönthetnék felhasználóikat az ingyenes levelezőrendszerek, hiszen az ingyenességért cserébe a szolgáltatók weboldalának nagy részét a személyünkre szabott reklámok foglalják el.

Pontos számítások még nem készültek arról, milyen sikerrel járt a Google kezdeményezése, amely a levelek tartalmának vizsgálatával először kínált valóban személyre szóló híreket levelezőrendszere felhasználóinak. A Gmail fedőnevű ingyenes email-szolgáltatás egyelőre a béta-tesztelés fázisában van, egy gigabájt tárhelyet nyújtó címeit kizárólag meghívásos alapon osztogatja. A stratégia azonban nem annyira az elit klub-építésről, mint inkább a piac alapos megismeréséről, valamint a levelek fölött és mellett megjelenő célzott hirdetések eladásáról szól.

Bár a Google 1,32 milliárd dolláros hirdetési bevételeinek legnagyobb része még a keresőprogramból származik, tisztában van azzal, hogy a piac hamarosan eléri csúcspontját, ezért szélesebb körű szolgáltatások létrehozásán fáradozik. Kétségtelen, hogy a Gmail körül a legnagyobb a felhajtás, de a piac legnagyobb szereplői (Microsoft, Yahoo) is már aktívan “leveleznek”. Sőt, a Gmail megjelenésével mind a Microsoft (Hotmail), illetve a Yahoo Mail megemelte az általa kínált tárhely nagyságát, bár ők csak külön fizetség ellenében teszik lehetővé ennek használatát.

A trend azonban nyilvánvaló: az internetes reklámpiacon az emailek mellé tálalt hirdetések hódítanak. A levelek tartalmának szemlézése alapján válogatott hirdetés egyelőre egyedi eset, csak a Gmail-nél találkozhatunk vele, de a reakciókat figyelembe véve a versenytársak alighanem ebben is követik majd a Google-t. A felhasználók a kezdeti borzongás, valamint a Nagy Testvér emlegetése után, úgy tűnik, tudomásul veszik azt a tényt, hogy leveleiket a keresőprogram átolvassa. “Az interneten valaki mindig figyel, szóval kit érdekel?” – vonja le a végső következtetést egy felhasználó az E-Commerce Times kérdésére.

(Menedzsment Fórum)

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!