1p

Sean Connery főszereplésével készül a John Dewar and Sons italainak új kampánya. A számos külföldi piacra kiterjedő kampány a márka és Connery szoros kapcsolatára helyezi a hangsúlyt, mottója: Van, ami érlelődik, van, aki beérik!

A DEWAR'S 12-es márka reklámkampánya a televízióra, az írott sajtóra és a mozikra terjed ki. Célja, hogy Libanonban, Görögországban, Mexikóban, Venezuelában, Oroszországban, Thaiföldön, Puerto Ricóban és a Dominikai Köztársaságban egyre többen fogyasszák ezt az egyedi, kiváló minőségű italt. A tévécsatornákon és a mozikban sugárzandó 45 másodperces reklámfilm angol nyelvű, s feliratozva kerül a nézők elé.

A Dewar's céget nagy lelkesedéssel tölti el, hogy együtt dolgozhat Sean Conneryvel - mondta Neil Boyd, a John Dewar and Sons márkaigazgatója. Önálló, markáns személyiség, a világ egyig legtöbbre tartott és legnépszerűbb férfija, aki büszkén vállalja skót származását.

A DEWAR'S ugyancsak Skóciából származik. A finom whiskyt előállítása helyén számozott palackokba töltik, és korlátozott mennyiségben bocsátják piacra. A reklámhadjáratot a barcelonai Dayax reklámügynökség tervezte meg és hajtja végre.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!