Látszólag pofonegyszerű feladatra vállalkozott a két vállalat, az iPodok technológiáját ötvöznék a Nike cipőivel. Ennek eredményeképpen pedig egy olyan kocogó-cipőt állítanának elő, amely nem csak a sportolás közbeni zenés relaxációt biztosítaná, de a testmozgásról is számos adatot tudna tárolni. A használójának a lábbeli nem csak azt "mondaná el", hogy mennyit futott és milyen sebességgel, de arra a kérdésre is választ adna, mindez mennyi kalória elégetésével járt.

A cipő piacra dobását követően a két társaság tervbe vette egy ruházati termékcsalád kifejlesztését is. Az amerikai sportszergyártó alelnöke szerint a két neves vállalat termékei önmagukban is versenyképesek, de a legújabb fejlesztéseket ötvözve olyan cikkeket tudnak előállítani, amelyek forradalmi változásokat eredményezhetnek az emberek mindennapi életében.
A szakértők egy része a grandiózus tervek ellenére óvatos a piaci sikereket illetően. A mértéktartó értékelésekben minden bizonnyal közrejátszik, hogy a Nike korábban a Philips-szel hasonló együttműködést jelentett be, ám azokból a fejlesztésekből végül egyetlen termék sem került a boltokba.