2p

A DIGI a műsorterjesztési, vezetékes internet és a vezetékes hang szolgáltatások havidíjait a KSH által közölt 17,6 százalékos inflációs értéknél alacsonyabb mértékben, 14,9 százalékkal korrigálja.

A DIGI Távközlési és Szolgáltató Kft. a jogszabályi keretekben biztosítottnál kisebb mértékben emeli a műsorterjesztési, vezetékes internet és a vezetékes hangszolgáltatásainak havidíjait. A vállalat az előfizetők anyagi terheinek mérséklése érdekében a Központi Statisztikai Hivatal (KSH) által meghatározott, 17,6 százalékos fogyasztói árindexhez képest 2,7 százalékponttal kedvezőbb, azaz 14,9 százalékos díjkorrekciót alkalmaz a műsorterjesztési, vezetékes internet és a vezetékes hangszolgáltatások havidíjainak tekintetében – a lakossági és üzleti ügyfelek esetében egyaránt.

A korrekció a DIGI határozott idejű szerződéseiben nyújtott kedvezményeket, valamint az elektronikus számlát igénylő előfizetők kedvezményeit szintén érinti, melyek egyaránt 14,9 százalékkal emelkednek - áll a cég közleményében.

A Digi kicsit alatta maradt. Fotó: pcforum.hu
A Digi kicsit alatta maradt. Fotó: pcforum.hu

További könnyítés az ügyfelek számára, hogy a díjkorrekció késleltetve, 2024. május 1-től lép életbe.

Az árkorrekció a DIGI valamennyi műholdas tévé és vezetékes internet, telefon és tévé szolgáltatását érinti, továbbá a mindigTV PRÉMIUM digitális földfelszíni televízió szolgáltatásra is vonatkozik. A DIGIMobil és a DIGINet Aktív 50 díjcsomagok 2024. március 1-től módosított díjait a most bejelentett a díjkorrekció nem érinti.

Az árváltozásban érintett előfizetőket a DIGI elektronikus úton és a számlalevél mellékletében február 1-től folyamatosan tájékoztatja. A szolgáltató továbbra is kedvezményeket nyújt az elektronikus számlázásra áttérő, valamint a hűségidőt vállaló ügyfelek számára, melyekről, a társaság honlapján elérhető Általános Szerződési Feltételeket tartalmazó dokumentumból, továbbá a www.digi.hu/kedvezmények oldalon kaphatnak teljeskörű tájékoztatást.

Az elektronikus számlázásra való áttérésről, és a hűségidő vállalásáról a szolgáltató online ügyfélkapuján keresztül (ugyfelkapu.digi.hu) vagy mobilapplikációja segítségével, illetve a DIGI országosan működő 55 ügyfélszolgálati pontján, továbbá a 1272-es telefonszámon is tájékozódhatnak, valamint nyilatkozhatnak az új és meglévő ügyfelek.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!