3p

Összehasonlítjuk a Fizetési Pont által biztosított a bankkártyaterminálokat ár, költség, bevétel jóváírásának ideje, hibaelhárítás és elérhetőség szempontjából.

Az egyre népszerűbbé váló bankkártyás fizetések versenyt indítottak a kártyaterminálokat biztosító cégek között is. A kereskedők így már számos tényező alapján választhatnak az egyes szolgáltatók között. Hiszen az, hogy magáért a terminálért mennyit kell fizetni, csak egy összetevő. Emellett nem mindegy az sem, hogy a vevők kártyával kifizetett vásárlásait mikor és mennyiért kapja meg a kereskedő. És azt is figyelembe kell vennie, hogy ha valami rendellenességet tapasztal, akkor a szolgáltató mikor érhető el, milyen nyelven kell vele kommunikálni, illetve a terminál meghibásodásának költségét kinek kell állnia.

A bankkartya.hu idén tavaszi cikkében is található egy elemzés ebben a témában.

Érthető okból a legfajsúlyosabb tényező mégis csak a költség. Az elemzés rámutat, a Fizetési Pontnál 29, 39 vagy akár 72 százalékkal magasabb összeget is elkérhetnek más kártyaszolgáltatók mindössze azért, hogy kártyaelfogadást biztosítsanak a hozzájuk forduló kereskedőknek. A Fizetési Pont készülékét az ügyfél akár saját maga is üzembe helyezheti, de kérheti a területi képviselő segítségét is, aki így lépésről lépésre be tudja mutatni a terminál működését.

Na, de mikor is jut hozzá bevételéhez a kereskedő? Ez a kérdés sem elhanyagolható, hiszen az alkalmazottakat, szállítókat stb. ki kell fizetni. A Fizetési Pontot használó ügyfél már a következő munkanapon látja az előző napi kártyás bevételeit, míg más terminálszolgáltatóknál legkorábban a vásárlástól számított 2. napon írják jóvá a minket megillető bevételünket. Egyes külföldi szolgáltatók ráadásul úgynevezett elektronikuspénz-kibocsátók, azaz az általuk biztosított terminálon keletkező kereskedői bevételt nem valódi pénzben írják jóvá, hanem a saját maguk által kibocsátott „elektronikus pénzben”. Ezt utána külön át kell utalni még a magyar bankszámlára, hogy kereskedőként használni lehessen.

Már a következő munkanapon láthatóak a kártyás bevételek. Fotó: Fizetési Pont
Már a következő munkanapon láthatóak a kártyás bevételek. Fotó: Fizetési Pont

Természetesen bármikor történhet gikszer, a terminál is elromolhat, vagy egyéb, informatikai vagy elszámolási hiba adódhat. A Fizetési Pont magyar szolgáltató, így a beüzemeléstől az ügyfélszolgálatig minden kommunikáció magyar nyelven történhet.

És essen szó egy esetleges készülékhibáról is! A Fizetési Pont egyike azon kevés terminálszolgáltatóknak, akik nem kötelezik az ügyfelet a terminál megvásárlására, a meghibásodott készüléket a lehető legrövidebb időn belül és ingyen kicserélik, így a hiba miatti bevételkiesés minimális. A hiba bejelentése a non-stop, hétvégén és ünnepnapokon is elérhető telefonos ügyfélszolgálaton keresztül történik.

Az összegzésnek az a lényege, hogy a kereskedők számára jó választás a Fizetési Pont szolgáltatása.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!