2018. március 21. 09:33
mfor.hu

A projekt első üteme nettó 608 millióból jött ki.

Több mint 1,5 hónapja derült ki, hogy a gyűlöletkampányról elhíresült Balásy Gyula cégei nyerték meg a Családok Éve országos programsorozat és kommunikációs kampányhoz kapcsolódó rendezvényszervezési, grafikai tervezési, integrált reklámügynökségi, továbbá médiatervezési és -vásárlási, gyártási feladataira kiírt közbeszerzési eljárást. A tendert a Nemzeti Kommunikációs Hivatal folytatta le, így mindössze 3 lehetséges nyertes jött szóba: Balásyék mellett Kuna Tibor érdekeltségei, valamint Rogán utóbbi időben háttérbe szorult Pasa-parki szomszédja Csetényi Csaba vállalkozásai.

Az I. ütemet tehát nettó 608 millió forintért a New Land Media és a Lounge Design Kft. végezhette el. A II. ütemre kiírt eljárást szintén ez a két társaság bonyolíthatja le - derül ki a közbeszerzési hatóság adatbázisába feltöltött összefoglaló tájékoztatásból. A feladatokat most azonban valamivel többért, nettó 700 millió forintért fogják elvégezni.

A projektbe alvállalkozókat is be fognak vonni a dokumentum szerint. A nevesített két társaság rendszeresen kap munkákat Balásy cégeitől, hiszen több korábban elnyert közbeszerzésnél is a Kód Piac-, Vélemény- és Médiakutató Intézet Kft.-t, valamint a p2m Consulting Szolgáltató és Tanácsadó Kft.-t tüntették fel. A szerződést a szerződéskötési moratórium lejárta, március 29 után köthetik meg a felek.