2p

A projekt első üteme nettó 608 millióból jött ki.

Több mint 1,5 hónapja derült ki, hogy a gyűlöletkampányról elhíresült Balásy Gyula cégei nyerték meg a Családok Éve országos programsorozat és kommunikációs kampányhoz kapcsolódó rendezvényszervezési, grafikai tervezési, integrált reklámügynökségi, továbbá médiatervezési és -vásárlási, gyártási feladataira kiírt közbeszerzési eljárást. A tendert a Nemzeti Kommunikációs Hivatal folytatta le, így mindössze 3 lehetséges nyertes jött szóba: Balásyék mellett Kuna Tibor érdekeltségei, valamint Rogán utóbbi időben háttérbe szorult Pasa-parki szomszédja Csetényi Csaba vállalkozásai.

Az I. ütemet tehát nettó 608 millió forintért a New Land Media és a Lounge Design Kft. végezhette el. A II. ütemre kiírt eljárást szintén ez a két társaság bonyolíthatja le - derül ki a közbeszerzési hatóság adatbázisába feltöltött összefoglaló tájékoztatásból. A feladatokat most azonban valamivel többért, nettó 700 millió forintért fogják elvégezni.

A projektbe alvállalkozókat is be fognak vonni a dokumentum szerint. A nevesített két társaság rendszeresen kap munkákat Balásy cégeitől, hiszen több korábban elnyert közbeszerzésnél is a Kód Piac-, Vélemény- és Médiakutató Intézet Kft.-t, valamint a p2m Consulting Szolgáltató és Tanácsadó Kft.-t tüntették fel. A szerződést a szerződéskötési moratórium lejárta, március 29 után köthetik meg a felek.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!