Gondolunk itt például a SEO-ra, azaz a keresőoptimalizásra, melynek lényege, hogy a weboldalunkat a Google algoritmusának tartalmi és technikai elvárásainak megfelelően alakítjuk ki. Ha pedig ez sikerül, akkor az első helyek egyikén fogunk szerepelni a keresőben adott kulcsszavakra.
Kétségkívül ez egy remek megoldás arra, hogy vásárlókat szerezzünk, ám érdemes kipróbálni más lehetőségeket is. Ezek közé tartoznak a hidata PPC ügynökség szolgáltatásai is, melyekkel nagyon szép eredményeket érhetünk el, és kimagasló bevételre tehetünk szert.
Mit nevezünk PPC-nek?
Mindenekelőtt azt érdemes tisztázni, hogy mi is pontosan a PPC, hiszen csak így érthetjük meg, hogy miért is annyira népszerű manapság, és miért építi be egyre több cég a marketingjébe.
Maga a kifejezés egy mozaikszó, amely a Pay-Per-Click szavak kezdőbetűiből áll össze. Lényegében egy olyan hirdetési modellt takar, ahol hirdetőként nekünk csak a kattintásokért, nem pedig a megjelenésekért kell fizetnünk. Tehát csak akkor kell költenünk a hirdetésre szánt büdzséből, ha valaki interakcióba lépett a hirdetésünkkel, vagyis ténylegesen érdeklődést mutatott iránta.
Ehhez persze elengedhetetlen, hogy szakszerűen tervezzük meg a hirdetéseinket, a beállításukat, illetve az elindításukat követően pedig folyamatosan nyomon kövessük, elemezzük az adatokat. Ha pedig szükségesnek látjuk, akkor változtatásokat is eszközöljünk. Tulajdonképpen ez a paid ads management, azaz a fizetett hirdetéskezelés, amihez szakértői segítséget kaphatunk a korábban már említett HiData PPC ügynökségtől.
Milyen előnyei vannak, amik miatt megéri használni?
A PPC hirdetések egyik legnagyobb előnye az, hogy pontosan meg tudjuk határozni, kiknek jelenjenek meg. Célozhatunk például demográfia vagy érdeklődési kör alapján, de remarketing alapon azoknak is hirdethetünk, akik már jártak a weboldalunkon, vagy akik már esetleg termékeket is tettek a kosarukba a webshopunkban, de még nem vásárolták meg azokat.
Költséghatékony megoldásnak is számít, hiszen csak a kattintásokért fizetünk, nem a megjelenésért. Mindemellett az is óriási pozitívum, hogy lényegében azonnali eredményeket érhetünk el, hiszen a hirdetések elindítása után rögtön forgalmat és akár vásárlásokat is generálhatunk.
Milyen felületeken tudjuk használni?
A PPC hirdetések létrehozására, kezelésére több online platform is lehetőséget ad, ezek közül egyértelműen a Facebook, illetve a Google hirdetéskezelője a legnépszerűbb manapság.
Bátran éljünk a PPC hirdetések nyújtotta előnyökkel, hiszen megfelelően alkalmazva őket gyors és hatékony eredményeket érhetünk el! Ha pedig szakértői segítségre van szükségünk hozzá, akkor keressük a HiData munkatársait!