3p

Tudni szeretné, mi vár Önre 2025-ben?
Mit okoz, hogy ingatlancélra is elkölthetőek a nyugdíjmegtakarítások?
Hogyan érinti ez a piacokat, merre mennek az ingatlanárak és az épitőipari árak?
Pogátsa Zoltán, Farkas András, Nagygyörgy Tibor
és sok más kíváló szakértő ezúttal élőben osztja meg nézeteit!

Találkozzunk személyesen!

2024. november 21. 16:00 Budapest

Részletek és jelentkezés itt

Ha kicsit jobban megfigyeljük, akkor azonnal láthatjuk, hogy manapság egyre több cég jelenik meg a piacon, bármelyik szektort is vizsgáljuk. Ez pedig egyúttal azt is jelenti, hogy egyre nagyobb a verseny a figyelemért, és az organikus eléréseket célzó módszerek már nem biztos, hogy elegendőek a marketingben. 

Gondolunk itt például a SEO-ra, azaz a keresőoptimalizásra, melynek lényege, hogy a weboldalunkat a Google algoritmusának tartalmi és technikai elvárásainak megfelelően alakítjuk ki. Ha pedig ez sikerül, akkor az első helyek egyikén fogunk szerepelni a keresőben adott kulcsszavakra.

Kétségkívül ez egy remek megoldás arra, hogy vásárlókat szerezzünk, ám érdemes kipróbálni más lehetőségeket is. Ezek közé tartoznak a hidata PPC ügynökség szolgáltatásai is, melyekkel nagyon szép eredményeket érhetünk el, és kimagasló bevételre tehetünk szert.

Mit nevezünk PPC-nek?

Mindenekelőtt azt érdemes tisztázni, hogy mi is pontosan a PPC, hiszen csak így érthetjük meg, hogy miért is annyira népszerű manapság, és miért építi be egyre több cég a marketingjébe.

Maga a kifejezés egy mozaikszó, amely a Pay-Per-Click szavak kezdőbetűiből áll össze. Lényegében egy olyan hirdetési modellt takar, ahol hirdetőként nekünk csak a kattintásokért, nem pedig a megjelenésekért kell fizetnünk. Tehát csak akkor kell költenünk a hirdetésre szánt büdzséből, ha valaki interakcióba lépett a hirdetésünkkel, vagyis ténylegesen érdeklődést mutatott iránta.

Ehhez persze elengedhetetlen, hogy szakszerűen tervezzük meg a hirdetéseinket, a beállításukat, illetve az elindításukat követően pedig folyamatosan nyomon kövessük, elemezzük az adatokat. Ha pedig szükségesnek látjuk, akkor változtatásokat is eszközöljünk. Tulajdonképpen ez a paid ads management, azaz a fizetett hirdetéskezelés, amihez szakértői segítséget kaphatunk a korábban már említett HiData PPC ügynökségtől.

Milyen előnyei vannak, amik miatt megéri használni?

A PPC hirdetések egyik legnagyobb előnye az, hogy pontosan meg tudjuk határozni, kiknek jelenjenek meg. Célozhatunk például demográfia vagy érdeklődési kör alapján, de remarketing alapon azoknak is hirdethetünk, akik már jártak a weboldalunkon, vagy akik már esetleg termékeket is tettek a kosarukba a webshopunkban, de még nem vásárolták meg azokat.

Költséghatékony megoldásnak is számít, hiszen csak a kattintásokért fizetünk, nem a megjelenésért. Mindemellett az is óriási pozitívum, hogy lényegében azonnali eredményeket érhetünk el, hiszen a hirdetések elindítása után rögtön forgalmat és akár vásárlásokat is generálhatunk. 

Milyen felületeken tudjuk használni?

A PPC hirdetések létrehozására, kezelésére több online platform is lehetőséget ad, ezek közül egyértelműen a Facebook, illetve a Google hirdetéskezelője a legnépszerűbb manapság.

Bátran éljünk a PPC hirdetések nyújtotta előnyökkel, hiszen megfelelően alkalmazva őket gyors és hatékony eredményeket érhetünk el! Ha pedig szakértői segítségre van szükségünk hozzá, akkor keressük a HiData munkatársait!

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!