3p

Ha kicsit jobban megfigyeljük, akkor azonnal láthatjuk, hogy manapság egyre több cég jelenik meg a piacon, bármelyik szektort is vizsgáljuk. Ez pedig egyúttal azt is jelenti, hogy egyre nagyobb a verseny a figyelemért, és az organikus eléréseket célzó módszerek már nem biztos, hogy elegendőek a marketingben. 

Gondolunk itt például a SEO-ra, azaz a keresőoptimalizásra, melynek lényege, hogy a weboldalunkat a Google algoritmusának tartalmi és technikai elvárásainak megfelelően alakítjuk ki. Ha pedig ez sikerül, akkor az első helyek egyikén fogunk szerepelni a keresőben adott kulcsszavakra.

Kétségkívül ez egy remek megoldás arra, hogy vásárlókat szerezzünk, ám érdemes kipróbálni más lehetőségeket is. Ezek közé tartoznak a hidata PPC ügynökség szolgáltatásai is, melyekkel nagyon szép eredményeket érhetünk el, és kimagasló bevételre tehetünk szert.

Mit nevezünk PPC-nek?

Mindenekelőtt azt érdemes tisztázni, hogy mi is pontosan a PPC, hiszen csak így érthetjük meg, hogy miért is annyira népszerű manapság, és miért építi be egyre több cég a marketingjébe.

Maga a kifejezés egy mozaikszó, amely a Pay-Per-Click szavak kezdőbetűiből áll össze. Lényegében egy olyan hirdetési modellt takar, ahol hirdetőként nekünk csak a kattintásokért, nem pedig a megjelenésekért kell fizetnünk. Tehát csak akkor kell költenünk a hirdetésre szánt büdzséből, ha valaki interakcióba lépett a hirdetésünkkel, vagyis ténylegesen érdeklődést mutatott iránta.

Ehhez persze elengedhetetlen, hogy szakszerűen tervezzük meg a hirdetéseinket, a beállításukat, illetve az elindításukat követően pedig folyamatosan nyomon kövessük, elemezzük az adatokat. Ha pedig szükségesnek látjuk, akkor változtatásokat is eszközöljünk. Tulajdonképpen ez a paid ads management, azaz a fizetett hirdetéskezelés, amihez szakértői segítséget kaphatunk a korábban már említett HiData PPC ügynökségtől.

Milyen előnyei vannak, amik miatt megéri használni?

A PPC hirdetések egyik legnagyobb előnye az, hogy pontosan meg tudjuk határozni, kiknek jelenjenek meg. Célozhatunk például demográfia vagy érdeklődési kör alapján, de remarketing alapon azoknak is hirdethetünk, akik már jártak a weboldalunkon, vagy akik már esetleg termékeket is tettek a kosarukba a webshopunkban, de még nem vásárolták meg azokat.

Költséghatékony megoldásnak is számít, hiszen csak a kattintásokért fizetünk, nem a megjelenésért. Mindemellett az is óriási pozitívum, hogy lényegében azonnali eredményeket érhetünk el, hiszen a hirdetések elindítása után rögtön forgalmat és akár vásárlásokat is generálhatunk. 

Milyen felületeken tudjuk használni?

A PPC hirdetések létrehozására, kezelésére több online platform is lehetőséget ad, ezek közül egyértelműen a Facebook, illetve a Google hirdetéskezelője a legnépszerűbb manapság.

Bátran éljünk a PPC hirdetések nyújtotta előnyökkel, hiszen megfelelően alkalmazva őket gyors és hatékony eredményeket érhetünk el! Ha pedig szakértői segítségre van szükségünk hozzá, akkor keressük a HiData munkatársait!

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!