Komoly reklámkampányt szervezett a "Fogyasztóbarát termék"-nek minősített lakáscélú jelzáloghiteleknek a Magyar Nemzeti Bank, derül ki a Közbeszerzési Hatóság oldalára felkerült összefoglaló tájékoztatásból.
A jegybank nyílt eljárásban a kormány új kedvenc kommunikációs csapatát, a gyűlöletkampányról elhíresült, de azóta már számtalan zsíros szerződést megcsípett Balásy Gyula cégét, a New Land Media Kft.-t, valamint a néhány hónapja még az Origo-val együtt Száraz István tulajdonában álló, azóta már eladott Frank Digital Kft.-t látta érdemesnek a feladatra. Más pályázó mondjuk nem is volt.
módosított plakát a híres gyűlöletkampányban
A lakáshiteles reklámkampány, mint az a szerződés tartalmi elemek bontásából kiderül, egészpályás letámadás lesz, plakátokon, szórólapokon, rádiós- és filmes szpotokon, valamint online felületeken és újságokban is találkozunk majd a hirdetésekkel. Mindezért a nyertes páros 1,5 milliárd forintot kap majd, a reklámhadjáratot pedig a keretösszeg kimerüléséig, vagy legkésőbb 2019. december 31-ig kell kipörgetniük.
Elég nehéz követni manapság a New Land Media sikereit, de azért mi igyekszünk: Balásyék júniusban kötöttek 1 milliárdos szerződést a Magyar Fejlesztési Bankkal, pénzügyi termékek promózására, májusban 500 millió ütötte a markukat Schmidt Mária első világháborús emlékévének reklámozására, márciusban pedig az MNB bankjegycsere-programjának kampányát vitték el, 450 millióért.
A Frank Digital is jó ismerősünk már, Száraz volt cége márciusban az 1956-os emlékév kapcsán tett zsebre 522 millió forintot hat darab szerződésnek köszönhetően, illetve fejlesztettek mobil applikációt is a vizes vb-re, de azt nem tudni, mennyiért.
A nyertes párost egyébként további cégek segítik az aktuális kampányban, alvállakozóként az On Ad Production Kft. és a Goodwill Communications Tanácsadó Kft. csatlakozott hozzájuk. Szerződéskötésre augusztus 24-e után kerülhet sor, a szerződéskötési moratórium után, mely időszakot ebben az esetben meglehetősen szűkra szabták.
mfor.hu