2p

Tudni szeretné, mi vár Önre 2025-ben?
Mit okoz, hogy ingatlancélra is elkölthetőek a nyugdíjmegtakarítások?
Hogyan érinti ez a piacokat, merre mennek az ingatlanárak és az épitőipari árak?
Pogátsa Zoltán, Farkas András, Nagygyörgy Tibor
és sok más kíváló szakértő ezúttal élőben osztja meg nézeteit!

Találkozzunk személyesen!

2024. november 21. 16:00 Budapest

Részletek és jelentkezés itt

A gyűlöletkampányáról elhíresült szakembert Száraz István volt cége segíti majd a munkában.

Komoly reklámkampányt szervezett a "Fogyasztóbarát termék"-nek minősített lakáscélú jelzáloghiteleknek a Magyar Nemzeti Bank, derül ki a Közbeszerzési Hatóság oldalára felkerült összefoglaló tájékoztatásból. 

A jegybank nyílt eljárásban a kormány új kedvenc kommunikációs csapatát, a gyűlöletkampányról elhíresült, de azóta már számtalan zsíros szerződést megcsípett Balásy Gyula cégét, a New Land Media Kft.-t, valamint a néhány hónapja még az Origo-val együtt Száraz István tulajdonában álló, azóta már eladott Frank Digital Kft.-t látta érdemesnek a feladatra. Más pályázó mondjuk nem is volt.

módosított plakát a híres gyűlöletkampányban

A lakáshiteles reklámkampány, mint az a szerződés tartalmi elemek bontásából kiderül, egészpályás letámadás lesz, plakátokon, szórólapokon, rádiós- és filmes szpotokon, valamint online felületeken és újságokban is találkozunk majd a hirdetésekkel. Mindezért a nyertes páros 1,5 milliárd forintot kap majd, a reklámhadjáratot pedig a keretösszeg kimerüléséig, vagy legkésőbb 2019. december 31-ig kell kipörgetniük.

Elég nehéz követni manapság a New Land Media sikereit, de azért mi igyekszünk: Balásyék júniusban kötöttek 1 milliárdos szerződést a Magyar Fejlesztési Bankkal, pénzügyi termékek promózására, májusban 500 millió ütötte a markukat Schmidt Mária első világháborús emlékévének reklámozására, márciusban pedig az MNB bankjegycsere-programjának kampányát vitték el, 450 millióért.

A Frank Digital is jó ismerősünk már, Száraz volt cége márciusban az 1956-os emlékév kapcsán tett zsebre 522 millió forintot hat darab szerződésnek köszönhetően, illetve fejlesztettek mobil applikációt is a vizes vb-re, de azt nem tudni, mennyiért.

A nyertes párost egyébként további cégek segítik az aktuális kampányban, alvállakozóként az On Ad Production Kft. és a Goodwill Communications Tanácsadó Kft. csatlakozott hozzájuk. Szerződéskötésre augusztus 24-e után kerülhet sor, a szerződéskötési moratórium után, mely időszakot ebben az esetben meglehetősen szűkra szabták.

mfor.hu

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!