4,2 milliárdba került egy hónapban Brüsszel megállítása



Csak áprilisban ennyit ölt az uszítókampányba a kormány.

Összesen nettó 4,2 milliárd forintot költött a kormány a nemzeti konzultáció reklámjaira áprilisban, írja az Átlátszó.

A legnagyobb tételt az a 2 milliárd jelentette, ami újsághirdetésekre ment el, és az a közel 1 milliárd, amiből napi kábé ezer alkalommal is megtudhattuk, hogy Soros György a sátán, és hogy ez felháborító. A teljes bontás:

Kiváltképp elegáns, hogy a közérdekű adatkérésnek 25 408 forintért tett eleget a Miniszterelnöki Kabinetiroda.

mfor.hu


Olvasta már?



hirdetés
Nyakunkon a jövő

Kulcskérdés a digitális érettség

A digitális érettség egyre több vállalkozás esetében létkérdés. A Microsoft ennek mérésére dolgozott ki egy mutatót.

.
hirdetés
elrejt
 
.