3p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A magyarok 14 százaléka szeretne a szomszédjába valamilyen vendéglátóipari egységet - derül ki a K&H: üzletet ide! legfrissebb adataiból. A programban részt vevők szerint 700 étteremre és 500 új cukrászdára lenne szükség országszerte, miközben mindössze 153 új sörözőt-borozót szeretnének.

A mostaninál jóval több vendéglátóipari egységre lenne szükség Magyarországon. Legalábbis a K&H: üzletet ide! program eredményei szerint a szavazók 14 százaléka szeretne a közelében új vendéglátóhelyet, vagyis országszerte 2500 új egységre lenne szükség. 

A vendéglátáson belül az éttermekre van a legnagyobb igény, közel 700 új vendéglőt hiányolnak a szavazók. Szintén népszerű a cukrászda, amelyből 500-zal több kellene. Emellett országszerte közel 400 új kávézó és 337 új szórakozóhelyet nyitnának. A sörözők-borozók kevésbé népszerűek, 150 kocsmával bővítenék a jelenlegi kínálatot, legkevésbé pedig a bárok hiányoznak a programban részt vett szavazóknak. Vendéglátóipari helyeket a legtöbben még mindig Budapesten hiányolnak, ezek közül csak a szórakozóhely kategória a kivétel: leginkább az Észak-Alföldön és a Dél-Alföldön hiányoznak a buli helyszínek. 

A bank összesítéséből kiderül az is, hogy egy-egy vendéglátóipari egységnek többek között
 
kedvező árakkal, interneten közzétett információkkal kell rendelkeznie ahhoz, hogy kipróbálják a helyiek.
 
Ahhoz pedig, hogy a kipróbálásból visszatérő vendégek legyenek, a finom ételek és a tisztaság mellett a jó megközelíthetőségre és bankkártya-használati lehetőségre is szükség van. 

Térképen a hiányzó üzletek
A nemzetközi szinten már kipróbált, és sikerrel alkalmazott koncepció alapján elindított K&H: üzletet ide! program lényege, hogy igyekszik összekötni a keresletet a kínálattal. Egy online interaktív térkép segítségével a lakók bejelölhetik, hogy pontosan hol szeretnének új üzletet vagy szolgáltatást látni. A leadott szavazatok összesítése pedig megmutatja a lakossági igényeket. A program emellett hozzájárul ahhoz, hogy egy-egy mikroközösség tegyen azért, hogy az igényeinek megfelelően alakuljon a környékbeli kínálat. 
 
A K&H üzletet ide! kezdeményezésének térképe 

Január közepén az online térkép látogatóinak száma meghaladta a 250 ezret. Emellett közel 48 ezer szavazat érkezett közel 18 ezer üzletre, szolgáltatásra. A program folytatódik 2017-ben is, a bank várakozásai szerint az év végén több mint 350 ezer látogatónál tart majd a térkép, amelyen több mint 20 ezer üzletet jelölnek majd be a résztvevők. 
 
mfor.hu 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!