2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Az év embere sorozat szponzorálásáról írt alá szerződést az amerikai Chrysler autógyártó cég a Time magazinnal. Ennek értelmében - legalábbis a következő négy hétben - minden az év emberével kapcsolatos említést egy Chrysler-hirdetés fog kísérni.

Az üzletet a Time Inc. kezdeményezte, de az egy jelentős CNN-csomagot is tartalmaz. Utóbbi egy az idei jelöltekről készült dokumentumfilmre vonatkozik, amit december 19-én fognak levetíteni. Idén többek között a jótékonysági akcióiról is híres énekes, Bono, az országúti kerékpárversenyeken remekelő Lance Armstrong és a Google-fiúk is a jelöltek között vannak.

A hirdetések a hagyományos szórólapokon és egyéb kültéri felületeken kívül természetesen az interneten is megjelennek videók és bannerek formájában, sőt még az iPodokra is eljuttatják azokat. A reklám azonkívül megjelenik a magazin éves kiadásának belső címlapján és hátoldalán is - írja az Advertising Age.

Az év emberét szponzorálni persze nem veszélytelen feladat egy cég számára, hiszen a díjat kapták már meg olyan személyek is - például Hitler, vagy Sztálin -, akikkel egy vállalat a legkevésbé sem akar még távoli kapcsolatot sem létesíteni. A Time szerint a Chrysler nem fog a nagyközönség előtt a győztes személyéről értesülni.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!