2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Az amerikai kiskereskedők többsége használ valamilyen közösségi csatornát az értékesítés növelésére, azonban a tapasztalat azt mutatja, hogy ezeket az erőfeszítéseket nem kíséri bevétel-növekedés.

Egy felmérés szerint 2014 első negyedévében a többcsatornás értékesítést előnyben részesítő amerikai kiskereskedők 94 százalékának volt Facebook oldala. 81 százalékuk még „like” gombot is elhelyezett weblapján és engedte, hogy a vásárlók tartalmakat osszanak meg a kereskedés idővonalán. Hasonló a Pinterest és a Twitter használók aránya is – írja az emarketer.com.

Mindezek ellenére úgy tűnik, hogy a közösségi média csak minimális szinten képes növelni az egyes kiskereskedelmi honlapok látogatottságát. A tulajdonosok több mint negyede ugyanis azt mondta, hogy alig 1 százalékkal nőtt a közösségi csatornáknak köszönhető a látogatások száma. Ebből értelemszerűen következik, hogy a konkrét vásárlások aránya még ennél is kisebb. A kereskedők 43 százaléka nyilatkozott úgy, hogy a vásárlók kevesebb mint 1 százaléka döntött a bolt mellett csak azért, mert használnak valamilyen webkettes eszközt.

A felmérés arra viszont nem mutatott rá, hogy az egyes kiskereskedők milyen szinten mélyedtek el a social media rejtelmeiben. Azt az állítást ugyanis nehéz vitatni, hogy egy jól felépített közösségimédia-jelenlét komoly lendületet adhat az üzletnek.

mfor.hu

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!