2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Vasárnap hajnalig tartott a teltházas vetítés a hatodik Reklámzabálók Éjszakáján. A vártnál nagyobb volt az érdeklődés a maratoni reklámfilmhabzsolás délutáni matinéján is a Budapest Kongresszusi Központban, az esti dzsemborin pedig a padlón sem maradt hely.

Szakítva a korábbi hagyományokkal szombaton rendezték az idei reklámzabálást. A váltás sikeresnek bizonyult, a 4900 forintos jegyár ellenére is mintegy 2500-2800 résztvevője volt az éjszakának. A délutáni matinén "csak" egy rövidebb verzióját élvezhették a látogatók a hazai és külföldi filmekből álló 8 órás reklámblokknak, ennek ellenére a várakozásokat meghaladta az érdeklődők száma.

A 150 országból érkezett reklámok közt igazi csemegének számítottak a dél-koreai és távol-keleti alkotások. A tavalyi év "Kings of Ads" programja után, este tizenegykor került sor a Superstars of Ads programra, de jutott a külföldi reklámfilm csemegékből a hajnali fél hármas időpontra is. Az egyik legnagyobb várakozás talán a világhírű rendezők alkotásait előzte meg. A kitartóak Emir Kusturica, Carlos Saura, Hugh Hudson, Wim Wenders, Roman Polanski, Woody Allen, Tim Burton reklámjait láthatták, egy külön blokk pedig Sas István hazai reklámfilmrendező alkotásait foglalta össze.

A Kreatív Reklámverseny szoros küzdelméből - amelyre a helyszínen lehetett szavazni - végül a UPC Telefonember kampánya került ki győztesen.

Az első Reklámzabálók Éjszakáját Jean-Marie Boursicot 1981-ben mutatta be Párizsban. A nagy érdeklődés miatt egy évvel később már két egymást követő estet szervezett, majd 1984-ben Lyonba, Bordeauxba, Milánóba és Genfbe is megérkezett az esemény. Az elkövetkező években tovább gyarapodott a turné állomásainak a száma: az est 1989-ben Ausztráliában és Észak-Amerikában, 1994-ben pedig Ázsiában is bemutatkozott. Jelenleg évente 50 ország 170 városában rendezik meg az Éjszakát. Indulása óta öt kontinensen több mint 12 millió résztvevő volt jelen a fergeteges reklámzabálásokon.

Istvánko Viktória

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!