2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Egyre nehezebb dolguk lesz a jövőben azoknak a hirdetőknek, akik a televízión keresztül akarják megnyerni termékeiknek a legfiatalabb korosztály. Egy most publikált amerikai felmérés szerint ugyanis a tizenévesek körében csupán a negyedik legkedveltebb időtöltés a tévézés.

A fiatalok kedvelt szabadidős programjai nagyot változtak az elmúlt időszakban, és ezzel hamarosan a hirdetőknek is szembesülniük kell. A gyerekek 84 százalékát immár elsősorban a világhálón keresztül tudják becserkészni a reklámozók, a célcsoport ugyanis ilyen arányban jelölte meg az online szörfözést kedvenc hobbiként. A Bolt Media kutatása szerint az új generáció háromnegyede mondta, hogy ráérő idejét a barátaival tölti, és a filmek nézése is 70 százalék feletti arányt ért el.

A korábban elsőszámú időtöltés, a tévénézés ugyanakkor a negyedik helyre csúszott vissza, miután csak a megkérdezettek 69 százaléka jelölte meg a kedvenc szabadidős tevékenységei között.

Az eszköz jelentőségének visszaszorulását jelzi a tanulmány szerint az a tény is, hogy a tinédzserek nem ismerik a vezető amerikai csatornákat. A válaszadóknak mindössze a negyede tudta megnevezni mind a négy országos csatornát, az ABC-t, az NBC-t, a CBS-t és a Foxot.

A tévéreklámok hanyatlása mellett a szakértők azzal kalkulálnak, hogy a hagyományos hirdetési formáknak is bealkonyulhat és az eddig a kampányok kiegészítő eszközeiként használt BTL módszerek kerülhetnek előtérbe. A kutatást kommentálva a Bolt Media elnöke Lou Kerner annak a véleményének adott hangot, hogy a fiatalokhoz vezető úton a leghatékonyabb eszközök a gerillamarketing és a szóbeszéd lehet.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!