Az Adidas elismerte, hogy nagy hibát vétettek, amikor a Reebok marketingjére az idei év első hat hónapjában csupán 7 millió dollárt költöttek, és ennek köszönhetően 14 százalékkal visszaestek a Reebok eladásai - jelentette a Reuters. Az Adidas vezérigazgatója erre reagálva jelezte, hogy jövőre 63 millió dollárt fognak költeni az új brandjük népszerűsítésére, amelytől elsősorban az új nemzetközi piacokon, Kínában, Oroszországban és Indiában várnak jelentős növekedést.
A világ második legnagyobb cipőgyártója a Reebok idei blamázsa miatt jövőre a tervezett 20 százalék helyett csupán 15 százalékkal tudja majd várhatóan növelni a bevételeit. Bár a Reebok nem veszteséges, de az Adidas-csoport másik két tagjához - az Adidashoz és a TaylorMade Golfhoz - képest jelentősen elmarad, hiszen ez utóbbiak 21,5 százalékkal növelték nyereségüket 2006 első három negyedévében a tavalyi év ugyanezen periódusához viszonyítva.