2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Az Est Indoor érte el a legmagasabb árbevételt az első félévben a beltéri reklámfelületek értékesítői között - közölte a vállalat. Az első hat hónap listaáras bevételekimeghaladták az 1,24 milliárd forintot, az Est Indoor részesedése ebből 318,7 millió forint a TNS Media Intelligence adatai alapján.

A felmérés szerint az iparág tavaly félévkor 1,27 milliárd forintos bevételt ért el, amitől az idei forgalom 2 százalékkal marad el. Az Est Indoor bevétele tavaly 333,5 millió forint volt, ez szintén magasabb az ideinél.

A beltéri reklámok piacán öt nagy cég versenyez, az Est Indoor 26 százalékos részesedése után idén félévkor a második legmagasabb bevételt a Plazma Média érte el 278 millió forinttal, ami az összes bevétel 22 százalékát teszi ki. A piacon 265 millió forinttal, 21 százalékkal a Boomerang és a piac 20 százalékát kitevő 246 millió forintos forgalmat bonyolító RMB tevékenykedik még. A Harmeron 7 százalékot tudhat magáénak, míg a többi beltéri reklámozó a teljes forgalom 4 százalékán, 50 millió forinton osztozik.

RMB: a legnagyobb vesztes

A tavalyi évhez képest a TNS adatai alapján a RMB szenvedte el a legnagyobb visszaesést: 2005. félévében 390 millió forintos részesedéssel piacvezető volt. A Boomerang egy évvel korábban 373 millió forintos forgalommal állt a második helyen.

A bevételnövekedését az értékesítési és marketingstratégiájával magyarázó Est Indoor közlésében emlékeztet, hogy júliustól áttért a portfólió-értékesítésre, a cégcsoport nyomtatott és beltéri reklámtermékeit együtt értékesíti. Idén az első negyedévben szintén az Est Indoor érte el a legmagasabb árbevételt, a beltéri reklámfelületek piacán a listaáras költés első negyedéves adatai alapján 34 százalékkal részesedett.

A TNS Media Intelligence listaáras költési adatai alapján a beltéri reklámfelületek piaca 2005-ben több mint 2,2 milliárd forintos volt. Az adatok szerint a piacvezető a Boomerang volt 720 millió 563 ezer forintos listaáras bevétellel, a második az RMB, a harmadik az Est Indoor.

MTI/Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!