2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Kiemelkedően magas, akár 60 százalékos is lehet a termékfelidézés a TV2 műsorában megjelenő márkák estében. Ezt az eredményt hozta az Ipsos kutatása, mely a TV2 megbízásából a hazai piacon elsőként vizsgálta a termékelhelyezés hatékonyságát.

A hazai piacon elsőként a TV2 nyújt releváns információt hirdetőinek a termékelhelyezés hatékonyságára vonatkozóan. Az Ipsos által kifejlesztett, nemzetközileg is új módszer otthoni környezetben képes mérni a hirdetés-hatékonyságot a tényleges műsornézők körében. A kutatás egyértelműen megállapítja: a TV2 műsorában elhelyezett termékek esetében, a támogatott visszaidézések akár 60 százalékot is elérhetnek. A műsorban ily módon megjelenő márkák, mint például a HOT! Magazin, a Blikk újság, a Hell energiaital, illetve a Lancia Ypsilon 50-60 százalékos visszaidézési arányt értek el.

A kiemelkedő eredményt általában a szituációba ágyazott, aktív termékelhelyezések hozták, melyek legalább kétszer olyan emlékezetesek, mint a passzív, kellék típusúak. Mindez azt jelenti, hogy akár már az egyszeri termékmegjelenés is hatásos lehet, ha az aktívan, szituációba ágyazva jelenik meg.
Az adatokból feltételezhetjük, hogy hatékonyabb a termékelhelyezés, ha ezt követően, vagy ezzel párhuzamosan passzív módon is megjelenik a termék a műsorban több adáson keresztül.

A kutatás megállapítása szerint a nézők is pozitívan fogadják a valódi termékek szerepeltetését a műsorban. A műsorhoz illő termékelhelyezések véleményük szerint "életszagúbbá" teszik a műsort.

mfor.hu

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!