1p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Megelőzi az internetes hirdetések globális reklámtortából való részesedése a rádiósokét jövőre - derül ki a ZenithOptimedia friss elemzéséből. A reklámokra fordított összeg 9,4 százalékát fogják kitenni az online hirdetések, a rádió részesedése pedig 8,2-ről 7,9 százalékra zsugorodik 2008-ban.

Az elemzőcég vezérigazgatója, Steve King szerint az amerikai elnökválasztás, a pekingi olimpiai játékok és a labdarúgó Európa-bajnokság fogja a következő évben a reklámipart előrelendíteni - közli az AP.

A szakemberek 6,7 százalékos összesített reklámpiaci költést prognosztizálnak 2008-ra, ami gyorsulásnak számít a 2007-es 5,3 százalékos adathoz képest. A legerősebb növekedés a fejlődő piacokon, vagyis Kelet- és Közép-Európában, valamint Ázsiában (Japánt nem számítva) tapasztalható.

Menedzsment Fórum 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!